Forum Osiedle Mieszczańskie
Opieka nad dzieckiem - Wersja do druku

+- Forum Osiedle Mieszczańskie (https://om.wroclaw.pl)
+-- Dział: Osiedle Mieszczańskie (https://om.wroclaw.pl/forum-osiedle-mieszczanskie.html)
+--- Dział: Ogłoszenia (https://om.wroclaw.pl/forum-ogloszenia.html)
+--- Wątek: Opieka nad dzieckiem (/watek-opieka-nad-dzieckiem.html)



Opieka nad dzieckiem - Olga - 2011-04-19

Jestem studentką, która chciałaby dorobić, mogę zaopiekować się dzieckiem - wyjść na spacer, poczytać bajki, zorganizować czas wolny, pomóc przy lekcjach itp. itd.
Studiuję dziennie prawo, jestem odpowiedzialna i bardzo szybko łapię kontakt z dziećmi. Mieszkam na osiedlu więc, w chwilach kryzysowych, mogę być u malucha w parę chwil.


Opieka nad dzieckiem - Bartek - 2012-04-27

Witam!!
Szukamy opiekunki do siedmio-miesięcznej wesołej dziewczynki. Opieka od poniedziałku do piątku 4-6 godzin dziennie. Pozostałe kwestie do ustalenia.


RE: Opieka nad dzieckiem - omf - 2012-09-06

Witam,

my również szukamy Pani do opieki nad naszym 7-miesięcznym synkiem - jeśli znacie osoby godne polecenia prosimy o kontakt na pw. za co oczywiście z góry dziękujemy!


Mama zaopiekuje się dzieckiem - mama - 2013-10-30

Witam,
Jestem mamą 11 miesięcznego dziecka i chętnie zaopiekuję się dzieckiem z OM lub bliskiej okolicy. Mój maluszek uwielbia towarzystwo innych dzieci, chętnie się bawi, obserwuje stąd moje ogłoszenie.
Mieszkam na osiedlu, więc w chwilach kryzysowych mogę przyjść lub przyjąć maluszka w kilka minut.
Pozostałe kwestie do uzgodnienia.


RE: Opieka nad dzieckiem - mateusz - 2016-01-05

Szukamy opiekunki dla dwuletniego chłopca. 7-9 godzin dziennie. 5 dni w tygodniu


RE: Opieka nad dzieckiem - zheledore - 2016-07-13

Szukamy opiekunki dla dwuletniego chłopca. 3-4 godziny dziennie. 5 dni w tygodniu


RE: Opieka nad dzieckiem - zheledore - 2017-09-04

Witam,

Znów szukamy opiekunki dla półtorarocznego chłopca. 3-4 godziny dziennie. 5 dni w tygodniu.

Pozdrawiam,