2011-04-07, 10:45
Ja korzystam z Vectry i jestem zadowolony.
Zamontowane łącze 8Mb/s (w nocy 2x więcej) i mniej więcej tyle ma w testach. Upload oczywiście zdecydowanie słabszy, ale na moje potrzeby daje radę.
Instalacja - panowie przyszli dzień po podpisaniu umowy, montują modem do dowolnego gniazda (teoretycznie powinno być Data, ale mi bez problemu monter w innym pokoju przerobił), modem oczywiście można podpiąć pod Router i wtedy hulaj dusza
Co do usterek - krótko po instalacji rzeczywiście się zdarzały, raz nawet nie mieliśmy netu przez kilka dni, ale po opierniczeniu osoby z biura obsługi szybko przyszli serwisanci, naprawili i grzecznie przeprosili za problemy (okazało się, że ze względu na to, że mieli wiele montaży na naszym osiedlu musieli skalibrować cały sprzęt na nowo). Po tej awarii jakiekolwiek problemy zdarzają się sporadycznie i są usuwane błyskawicznie.
Ceny - wszystko zależy od aktualnych promocji, oczywiście biorąc w pakiecie z TV, telefonem, internetem mobilnym itp. jes taniej. Jeśli komuś zależy na odliczeniu netu od podatku to nie ma z tym problemów. Na przełomie lutego/marca firma rozsyła wszystkim abonentom faktury papierowe z rozliczeniem osobno na każdą usługę (normalnie co kwartał przesyłają druczki wpłaty sumarycznie za wszystkie usługi).
Umowa - ja podpisałem umowę na 12 miesięcy żeby ich sprawdzić co oczywiście kosztuje odpowiednio więcej. Po upływie terminu umowa przechodzi w bezterminową z 1-miesięcznym okresem wypowiedzenia, więc luz. Ze zmianami w umowie (szybkość łączą, pakiet TV) nie robią problemów oczywiście pod warunkiem, że chcemy zmienić umowę na droższą
Z innych dostawców miałem wcześniej kontakt z LaNetem i wszystko działało idealnie, ale tutaj chciałem już zestaw z TV, więc padło na Vectrę.
Zamontowane łącze 8Mb/s (w nocy 2x więcej) i mniej więcej tyle ma w testach. Upload oczywiście zdecydowanie słabszy, ale na moje potrzeby daje radę.
Instalacja - panowie przyszli dzień po podpisaniu umowy, montują modem do dowolnego gniazda (teoretycznie powinno być Data, ale mi bez problemu monter w innym pokoju przerobił), modem oczywiście można podpiąć pod Router i wtedy hulaj dusza
Co do usterek - krótko po instalacji rzeczywiście się zdarzały, raz nawet nie mieliśmy netu przez kilka dni, ale po opierniczeniu osoby z biura obsługi szybko przyszli serwisanci, naprawili i grzecznie przeprosili za problemy (okazało się, że ze względu na to, że mieli wiele montaży na naszym osiedlu musieli skalibrować cały sprzęt na nowo). Po tej awarii jakiekolwiek problemy zdarzają się sporadycznie i są usuwane błyskawicznie.
Ceny - wszystko zależy od aktualnych promocji, oczywiście biorąc w pakiecie z TV, telefonem, internetem mobilnym itp. jes taniej. Jeśli komuś zależy na odliczeniu netu od podatku to nie ma z tym problemów. Na przełomie lutego/marca firma rozsyła wszystkim abonentom faktury papierowe z rozliczeniem osobno na każdą usługę (normalnie co kwartał przesyłają druczki wpłaty sumarycznie za wszystkie usługi).
Umowa - ja podpisałem umowę na 12 miesięcy żeby ich sprawdzić co oczywiście kosztuje odpowiednio więcej. Po upływie terminu umowa przechodzi w bezterminową z 1-miesięcznym okresem wypowiedzenia, więc luz. Ze zmianami w umowie (szybkość łączą, pakiet TV) nie robią problemów oczywiście pod warunkiem, że chcemy zmienić umowę na droższą
Z innych dostawców miałem wcześniej kontakt z LaNetem i wszystko działało idealnie, ale tutaj chciałem już zestaw z TV, więc padło na Vectrę.