Może już czas byśmy wszyscy razem „tupneli nóżką”? Czy ktoś z nas przedstawiał sprawę u Rzecznika Praw Konsumenta, zwracał się do Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego z zapytaniem o te „drobne usterki” w garażu?
Wydaje mi się, że rozsądnym byłoby podjąć konkretne działania, a nie czekać na kolejne niepewne obietnice i zapewnienia Zarządcy czy Atal.
Ze swojej strony czekam na odpowiedź PINB w innej sprawie, która dotyczy również naszego OM II. Wnioskami zamierzam podzielić się tutaj, na Forum.
Może ktoś inny w tym czasie opisałby nasz problem korzystając chociażby z e-porady u:
http://www.konsumenci.org/pomoc-konsumen...,2,25.html
Zawsze to juz jakaś odpowiedź i punkt zaczepienia dla dalszych działaǹ...
Wydaje mi się, że rozsądnym byłoby podjąć konkretne działania, a nie czekać na kolejne niepewne obietnice i zapewnienia Zarządcy czy Atal.
Ze swojej strony czekam na odpowiedź PINB w innej sprawie, która dotyczy również naszego OM II. Wnioskami zamierzam podzielić się tutaj, na Forum.
Może ktoś inny w tym czasie opisałby nasz problem korzystając chociażby z e-porady u:
http://www.konsumenci.org/pomoc-konsumen...,2,25.html
Zawsze to juz jakaś odpowiedź i punkt zaczepienia dla dalszych działaǹ...