2013-08-21, 11:56
Z rzeczy nowych. Napisałem do p. Anny Drążkiewicz z prośbą o udzielnie odpowiedzi na trzy (wskazane niżej) pytania.
Nie wiem, czy któreś z Was próbowało obliczać kwoty zaliczek na poszczególne zadania realizowane przez administratora/ zarząd, ale - wg mnie - są one co najmniej niepokojące. W szczególności kwoty na tzw. zarządzenie zielenią (wiem, to tylko zaliczki, końcowa kwota może ulec zmianie... nie zmienia to faktu, że ich wysokość jest niepokojąca).
Pytania:
- czy to Państwo, jako forma Pumaz, posiadacie faktury i rachunki za zrealizowane usługi na rzecz Wspólnoty (czy posiada je firma Atal)?
- czy to Państwo decydują o zatrudnieniu konkretnej firmy celem realizowania konkretnych zadań związanych z zarządzaniem?
- w jaki sposób konsultują Państwo swoje decyzje ze Współlokatorami? Fakt, że Państwo tego nie robią - a wyłącznie realizują zadania zarządu powierzonego - czyli Atalu - jest dla nas niedopuszczalny - jest podstawą do odwołania zarządu powierzonego (Atalu) oraz zmiany administratora (Pumaz)?
W przyszłym tygodniu - w poniedziałek lub wtorek - będę w biurze zarządu Atalu, by zweryfikować umowy z podwykonawcami oraz sprawdzić wysokość faktur za poszczególne zadania realizowane na rzecz Wspólnoty przez Atal/ Pumaz.
Jeśli macie jakieś konkretne pytania/ zastrzeżenia do Atalu/ Pumazu - bardzo proszę o ich wskazanie - będę o tym rozmawiał z p. Pawłem Pałą (dyrektorem filii Atalu we Wrocławiu).
Nie wiem, czy któreś z Was próbowało obliczać kwoty zaliczek na poszczególne zadania realizowane przez administratora/ zarząd, ale - wg mnie - są one co najmniej niepokojące. W szczególności kwoty na tzw. zarządzenie zielenią (wiem, to tylko zaliczki, końcowa kwota może ulec zmianie... nie zmienia to faktu, że ich wysokość jest niepokojąca).
Pytania:
- czy to Państwo, jako forma Pumaz, posiadacie faktury i rachunki za zrealizowane usługi na rzecz Wspólnoty (czy posiada je firma Atal)?
- czy to Państwo decydują o zatrudnieniu konkretnej firmy celem realizowania konkretnych zadań związanych z zarządzaniem?
- w jaki sposób konsultują Państwo swoje decyzje ze Współlokatorami? Fakt, że Państwo tego nie robią - a wyłącznie realizują zadania zarządu powierzonego - czyli Atalu - jest dla nas niedopuszczalny - jest podstawą do odwołania zarządu powierzonego (Atalu) oraz zmiany administratora (Pumaz)?
W przyszłym tygodniu - w poniedziałek lub wtorek - będę w biurze zarządu Atalu, by zweryfikować umowy z podwykonawcami oraz sprawdzić wysokość faktur za poszczególne zadania realizowane na rzecz Wspólnoty przez Atal/ Pumaz.
Jeśli macie jakieś konkretne pytania/ zastrzeżenia do Atalu/ Pumazu - bardzo proszę o ich wskazanie - będę o tym rozmawiał z p. Pawłem Pałą (dyrektorem filii Atalu we Wrocławiu).