1. W jaki sposób następuje rozliczanie prądu pobieranego z klatek schodowych przez pracowników firmy Atal, przygotowujących mieszkania dla klientów wybierających opcję mieszkania "pod klucz"?
Została w tej sprawie podpisana umowa. Mam ją do wglądu. Opiewa na kwotę 5,00 zł brutto za dzień (ma więc formę ryczałtu). Pumaz - z informacji, które mi przekazał - incydentalnie kontroluje zgodność deklaracji Atalu z rzeczywistością.
2. W jaki sposób następuje rozliczenie prądu pobieranego przez biuro budowy firmy Atal, znajdującego się na parterze budynku nr 60b? Czy biuro budowy posiada osobny licznik?
Biuro ma swój oddzielny licznik - potwierdził to Atal i Pumaz.
5. Wgląd w zawarte w imieniu zarządcy (Atal) umowy z podwykonawcami, które ten przekazał administratorowi (Pumaz).
Wszystkie umowy z podwykonawcami zawierał Atal. Pumaz nie ma w tej kwestii decyzyjności. Część problemów związanych z jakością wykonywanych prac powstaje właśnie z tego powodu. Osobną sprawą jest to, że Pumaz RACZEJ nie kontroluje podwykonawców na miejscu (OMII), co uważam jest sporym problemem.
10. Wskazanie osoby odpowiedzialnej za pracę poszczególnych administratorów (ze strony firmy Pumaz). Z kim należy się kontaktować w sprawie nieprawidłowości w tym względzie?
W takiej sytuacji należy się kontaktować bezpośrednio z p. Stanisławem Olszewskim (właścicielem Pumaz) - tel. kom. 501 216 238.
13. Wyjaśnienie realnej roli (oraz wpływu) administratora na pracę ochrony (z informacji przekazanej przez zarządcę (Atal) wynika, że ten wpływ może być „żaden”, ponieważ to on de facto jest stroną zatrudniającą).
Pumaz nie ma na to żadnego wpływu. Co więcej, umowa z ochroną figuruje na Atal - nie została przepisana na Wspólnotę. Stawka, którą OMII płaci za godz. ochrony to 7,5 zł (stawka dla OMI jest wyższa). W przypadku wykrycia przez Was wszelkich nieprawidłowości związanych z ochroną, należy kontaktować się bezpośrednio z firmą Atal, np. p. Pawłem Palą.
Trzeba też pamiętać, że ochrona dla OMI i OMII to dwie różne firmy.
17. W jaki sposób konsultują Państwo swoje decyzje z właścicielami? Fakt, że Państwo tego nie robią - a wyłącznie realizują zadania zarządu powierzonego - czyli Atalu - jest dla nas nie do przyjęcia.
Dopóki nie wybierzemy zarządu właścicielskiego, nie ma co liczyć na to, że coś w tej sprawie się zmieni. Opóźnienia Pumazu w reakcji na zgłaszane problemy wynikają w dużej mierze z faktu ograniczonego wpływu na Atal. Pumaz - jak deklaruje i co wynika z dokumentacji - zgłasza na bieżąco problemy Atalowi, ale - jak się wydaje - nie naciska zbyt mocno - by nie stracić posady (pamiętajmy - Pumaz jest zatrudniany przez Atal, nie przez nas). Dlatego tak ważne jest to, by pozbawić Atal zarządu powierzonego, a wybrać zarząd właścicielski spośród nas.
20. Kiedy dokładnie pojawi się tabliczka z instrukcją dzwonienia do poszczególnych lokali z bramki/ wejścia od ul. Hubskiej dla OMII?
Sprawa ma być załatwiona "lada chwila". Monitoruję to. To zaniedbanie Pumazu.
To, co usłyszałem od p. Stanisława Olszewskiego (z Pumazu) przekonuje mnie bardziej niż słowa p. Pawła Paly (z Atalu). Deklaracje p. Pawła są pisane na wodzie, a w wielu miejscach fakty, które podaje, mijają się z prawdą lub po prostu są kłamstwami.
Nie weryfikowałem dokumentacji Pumazu, ponieważ uznałem, że na ten moment nie ma takiej potrzeby. Jestem w stałym kontakcie z p. Anną Drążkiewicz - jeśli lista zgłoszonych nieprawidłowości i uwag nie będzie się zmniejszać - będę interweniował.
Pumaz ma świadomość, że Atal (prędzej czy później; oby prędzej) zostanie przez nas odwołany - to jest dla administratora czas próby przed naszą decyzją, czy po odwołaniu Atalu administrator utrzyma kontrakt, czy go straci, dlatego mam nadzieję, że zacznie interweniować w naszej sprawie sprawniej i szybciej.
Mam ogromną prośbę do osób z OMI. Czy możecie wskazać, czy Pumaz - jako Wasz administrator - po wyłonieniu się zarządu właścicielskiego - zarządza Waszą własnością w należyty sposób? Czy wywiązuje się z deklaracji, czy reaguje na zgłaszane uwagi? Słowem - czy jesteście zadowoleni z administrowania nieruchomością przez Pumaz po pozbyciu się Atalu.
Jeśli macie konkretne pytania - piszcie je w odpowiedzi na ten post.
Została w tej sprawie podpisana umowa. Mam ją do wglądu. Opiewa na kwotę 5,00 zł brutto za dzień (ma więc formę ryczałtu). Pumaz - z informacji, które mi przekazał - incydentalnie kontroluje zgodność deklaracji Atalu z rzeczywistością.
2. W jaki sposób następuje rozliczenie prądu pobieranego przez biuro budowy firmy Atal, znajdującego się na parterze budynku nr 60b? Czy biuro budowy posiada osobny licznik?
Biuro ma swój oddzielny licznik - potwierdził to Atal i Pumaz.
5. Wgląd w zawarte w imieniu zarządcy (Atal) umowy z podwykonawcami, które ten przekazał administratorowi (Pumaz).
Wszystkie umowy z podwykonawcami zawierał Atal. Pumaz nie ma w tej kwestii decyzyjności. Część problemów związanych z jakością wykonywanych prac powstaje właśnie z tego powodu. Osobną sprawą jest to, że Pumaz RACZEJ nie kontroluje podwykonawców na miejscu (OMII), co uważam jest sporym problemem.
10. Wskazanie osoby odpowiedzialnej za pracę poszczególnych administratorów (ze strony firmy Pumaz). Z kim należy się kontaktować w sprawie nieprawidłowości w tym względzie?
W takiej sytuacji należy się kontaktować bezpośrednio z p. Stanisławem Olszewskim (właścicielem Pumaz) - tel. kom. 501 216 238.
13. Wyjaśnienie realnej roli (oraz wpływu) administratora na pracę ochrony (z informacji przekazanej przez zarządcę (Atal) wynika, że ten wpływ może być „żaden”, ponieważ to on de facto jest stroną zatrudniającą).
Pumaz nie ma na to żadnego wpływu. Co więcej, umowa z ochroną figuruje na Atal - nie została przepisana na Wspólnotę. Stawka, którą OMII płaci za godz. ochrony to 7,5 zł (stawka dla OMI jest wyższa). W przypadku wykrycia przez Was wszelkich nieprawidłowości związanych z ochroną, należy kontaktować się bezpośrednio z firmą Atal, np. p. Pawłem Palą.
Trzeba też pamiętać, że ochrona dla OMI i OMII to dwie różne firmy.
17. W jaki sposób konsultują Państwo swoje decyzje z właścicielami? Fakt, że Państwo tego nie robią - a wyłącznie realizują zadania zarządu powierzonego - czyli Atalu - jest dla nas nie do przyjęcia.
Dopóki nie wybierzemy zarządu właścicielskiego, nie ma co liczyć na to, że coś w tej sprawie się zmieni. Opóźnienia Pumazu w reakcji na zgłaszane problemy wynikają w dużej mierze z faktu ograniczonego wpływu na Atal. Pumaz - jak deklaruje i co wynika z dokumentacji - zgłasza na bieżąco problemy Atalowi, ale - jak się wydaje - nie naciska zbyt mocno - by nie stracić posady (pamiętajmy - Pumaz jest zatrudniany przez Atal, nie przez nas). Dlatego tak ważne jest to, by pozbawić Atal zarządu powierzonego, a wybrać zarząd właścicielski spośród nas.
20. Kiedy dokładnie pojawi się tabliczka z instrukcją dzwonienia do poszczególnych lokali z bramki/ wejścia od ul. Hubskiej dla OMII?
Sprawa ma być załatwiona "lada chwila". Monitoruję to. To zaniedbanie Pumazu.
To, co usłyszałem od p. Stanisława Olszewskiego (z Pumazu) przekonuje mnie bardziej niż słowa p. Pawła Paly (z Atalu). Deklaracje p. Pawła są pisane na wodzie, a w wielu miejscach fakty, które podaje, mijają się z prawdą lub po prostu są kłamstwami.
Nie weryfikowałem dokumentacji Pumazu, ponieważ uznałem, że na ten moment nie ma takiej potrzeby. Jestem w stałym kontakcie z p. Anną Drążkiewicz - jeśli lista zgłoszonych nieprawidłowości i uwag nie będzie się zmniejszać - będę interweniował.
Pumaz ma świadomość, że Atal (prędzej czy później; oby prędzej) zostanie przez nas odwołany - to jest dla administratora czas próby przed naszą decyzją, czy po odwołaniu Atalu administrator utrzyma kontrakt, czy go straci, dlatego mam nadzieję, że zacznie interweniować w naszej sprawie sprawniej i szybciej.
Mam ogromną prośbę do osób z OMI. Czy możecie wskazać, czy Pumaz - jako Wasz administrator - po wyłonieniu się zarządu właścicielskiego - zarządza Waszą własnością w należyty sposób? Czy wywiązuje się z deklaracji, czy reaguje na zgłaszane uwagi? Słowem - czy jesteście zadowoleni z administrowania nieruchomością przez Pumaz po pozbyciu się Atalu.
Jeśli macie konkretne pytania - piszcie je w odpowiedzi na ten post.