Czas nadrobić tygodniowe zaległości.
Odpowiedzi na spisane wcześniej pytania od Pumazu. Pytania przytaczam raz jeszcze, abyście nie musieli cofać się do wcześniejszych wątków.
K.R.: Proszę o wskazanie, jak często i w jaki sposób osoba odpowiedzialna za weryfikacje wykonanych prac po stronie podwykonawców (p. Anna) dokonuje takich kontroli?
Mam niepotwierdzoną informację, że... nigdy lub prawie nigdy.
Proszę o krótkie wyjaśnienie.
Pumaz: Jako administrator na Osiedlu jestem dosyć często, więc wprowadził Pana ktoś w błąd. Za każdym razem, gdy jestem, sprawdzam poprawność działania dźwigów oraz stan klatek.
Podczas wczorajszej rozmowy mieliśmy przygotowane Notatki służbowe (do wglądu dla Pana oraz mieszkańców) z zakresu działania firmy sprzątającej jak i firmy ochroniarskiej Silezjan. Podczas mojej wizyty na osiedlu jest również sprawdzana serwerownia gdzie znajduje się centralka przeciwpożarowa, jak i zarówno garaż.
Jako administrator informuje, że były pisane pisma na policje w sprawie kradzieży wodomierzy we Wspólnocie oraz pojawiających się znaków na drzwiach przy mieszkaniach (czasami tak złodzieje oznaczają mieszkania), jak i pismo do straży miejskiej dotyczące parkowania aut przy wjeździe do garażu, ponieważ auta zaparkowane tam są zagrożeniem dla wjeżdżających jak i wyjeżdżających.
K.R.: Lista wszystkich podwykonawców (nazwa firmy oraz NIP) realizujących zadania na rzecz wspólnoty (koszty wspólne).
Pumaz: Lista firm realizujących działania na rzecz Wspólnoty:
Internetia: NIP 5262846048
Schindler: NIP 7810002069
T-mobile: NIP 5261040567
MPWiK: NIP 8960000256
Przedsiębiorstwo Serwisowe Zespołu Elektrociepłowni: NIP 8980015410
Jacu Cleaning: NIP 8991069042
Ascopol: NIP 8971686932
Fortum Power And Heat : NIP 1181606467
JP Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe: NIP 6350007508
Zespół Elektrociepłowni Wrocławskich Kogeneracja: NIP 8960000032
Tauron: NIP 6762337735
K.R.: Wskazanie sposobu dokonania obliczeń zaliczek oraz nieadekwatności niektórych kwot zaliczek – np. kosztów ochrony.
Proszę o krótkie wskazanie sposobu obliczenia zaliczki na ochronę.
Pumaz: Zaliczki na poczet ochrony zostały ustalone na podstawie kosztów sąsiedniej nieruchomości, na której ochroną zajmuje się 2 ochroniarzy przez 24 godz. na dobę.
Plan budżetowy został sporządzony przed decyzją Atalu o podpisaniu umowy na ochronę od 15.00 do rana, a w weekendy przez 24 godz. na dobę.
W świetle powyższego koszty będą znacząco niższe, niż założone zaliczki.
To powoduje powstanie nadpłaty z tytułu ochrony, która zostanie rozliczona na wszystkich właścicieli w rozliczeniu rocznym Wspólnoty.
K.R: Jaki jest powód tego, że kod do bramki mieszkańców OMII nie działa przy furtce od ul. Prudnickiej? Czy to jest skutek jakiejś umowy (np. z OMI lub zarządcą)?
Pumaz: OMI jest właścicielem terenu z dwoma wejściami i dwoma wjazdami od ulicy Hubskiej i Prudnickiej.
Zarząd OMI ustalił, że właściciele osiedla przy ulicy Hubskiej 60-60b oraz 62-62b będą korzystać z furtki i wjazdu od strony ulicy Hubskiej, zaś właściciele OMII wjazd do garażu mają od Prudnickiej (i w razie awarii - od Hubskiej), zaś wchodzić na swoją nieruchomość mogą oboma furtkami.
K.R: Kiedy dokładnie pojawi się tabliczka z instrukcją dzwonienia do poszczególnych lokali z bramki/ wejścia od ul. Hubskiej dla OMII?
Jest to zaniedbanie po Państwa stronie, nie po stronie firmy Atal. Z czego ono wynika?
Pumaz: Informuję, że tabliczka już jest zamontowana przy furtce od strony ul. Hubskiej.
K.R. Czy istnieje możliwość definiowania kodów do drzwi samodzielnie przez mieszkańców? Obecne kody są przewidywalne, co ułatwia wejście na teren osiedla i do klatek osobom nieuprawnionym.
Pumaz: Po rozmowie z gwarantem informuję, że nie ma możliwości samodzielnego zmieniania kodów. Jeżeli Pan chciałby zmienić kod, to można wezwać serwisanta i on zmieni kod (koszt pracy serwisanta 300,00 zł godzina).
Odpowiedzi na spisane wcześniej pytania od Pumazu. Pytania przytaczam raz jeszcze, abyście nie musieli cofać się do wcześniejszych wątków.
K.R.: Proszę o wskazanie, jak często i w jaki sposób osoba odpowiedzialna za weryfikacje wykonanych prac po stronie podwykonawców (p. Anna) dokonuje takich kontroli?
Mam niepotwierdzoną informację, że... nigdy lub prawie nigdy.
Proszę o krótkie wyjaśnienie.
Pumaz: Jako administrator na Osiedlu jestem dosyć często, więc wprowadził Pana ktoś w błąd. Za każdym razem, gdy jestem, sprawdzam poprawność działania dźwigów oraz stan klatek.
Podczas wczorajszej rozmowy mieliśmy przygotowane Notatki służbowe (do wglądu dla Pana oraz mieszkańców) z zakresu działania firmy sprzątającej jak i firmy ochroniarskiej Silezjan. Podczas mojej wizyty na osiedlu jest również sprawdzana serwerownia gdzie znajduje się centralka przeciwpożarowa, jak i zarówno garaż.
Jako administrator informuje, że były pisane pisma na policje w sprawie kradzieży wodomierzy we Wspólnocie oraz pojawiających się znaków na drzwiach przy mieszkaniach (czasami tak złodzieje oznaczają mieszkania), jak i pismo do straży miejskiej dotyczące parkowania aut przy wjeździe do garażu, ponieważ auta zaparkowane tam są zagrożeniem dla wjeżdżających jak i wyjeżdżających.
K.R.: Lista wszystkich podwykonawców (nazwa firmy oraz NIP) realizujących zadania na rzecz wspólnoty (koszty wspólne).
Pumaz: Lista firm realizujących działania na rzecz Wspólnoty:
Internetia: NIP 5262846048
Schindler: NIP 7810002069
T-mobile: NIP 5261040567
MPWiK: NIP 8960000256
Przedsiębiorstwo Serwisowe Zespołu Elektrociepłowni: NIP 8980015410
Jacu Cleaning: NIP 8991069042
Ascopol: NIP 8971686932
Fortum Power And Heat : NIP 1181606467
JP Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe: NIP 6350007508
Zespół Elektrociepłowni Wrocławskich Kogeneracja: NIP 8960000032
Tauron: NIP 6762337735
K.R.: Wskazanie sposobu dokonania obliczeń zaliczek oraz nieadekwatności niektórych kwot zaliczek – np. kosztów ochrony.
Proszę o krótkie wskazanie sposobu obliczenia zaliczki na ochronę.
Pumaz: Zaliczki na poczet ochrony zostały ustalone na podstawie kosztów sąsiedniej nieruchomości, na której ochroną zajmuje się 2 ochroniarzy przez 24 godz. na dobę.
Plan budżetowy został sporządzony przed decyzją Atalu o podpisaniu umowy na ochronę od 15.00 do rana, a w weekendy przez 24 godz. na dobę.
W świetle powyższego koszty będą znacząco niższe, niż założone zaliczki.
To powoduje powstanie nadpłaty z tytułu ochrony, która zostanie rozliczona na wszystkich właścicieli w rozliczeniu rocznym Wspólnoty.
K.R: Jaki jest powód tego, że kod do bramki mieszkańców OMII nie działa przy furtce od ul. Prudnickiej? Czy to jest skutek jakiejś umowy (np. z OMI lub zarządcą)?
Pumaz: OMI jest właścicielem terenu z dwoma wejściami i dwoma wjazdami od ulicy Hubskiej i Prudnickiej.
Zarząd OMI ustalił, że właściciele osiedla przy ulicy Hubskiej 60-60b oraz 62-62b będą korzystać z furtki i wjazdu od strony ulicy Hubskiej, zaś właściciele OMII wjazd do garażu mają od Prudnickiej (i w razie awarii - od Hubskiej), zaś wchodzić na swoją nieruchomość mogą oboma furtkami.
K.R: Kiedy dokładnie pojawi się tabliczka z instrukcją dzwonienia do poszczególnych lokali z bramki/ wejścia od ul. Hubskiej dla OMII?
Jest to zaniedbanie po Państwa stronie, nie po stronie firmy Atal. Z czego ono wynika?
Pumaz: Informuję, że tabliczka już jest zamontowana przy furtce od strony ul. Hubskiej.
K.R. Czy istnieje możliwość definiowania kodów do drzwi samodzielnie przez mieszkańców? Obecne kody są przewidywalne, co ułatwia wejście na teren osiedla i do klatek osobom nieuprawnionym.
Pumaz: Po rozmowie z gwarantem informuję, że nie ma możliwości samodzielnego zmieniania kodów. Jeżeli Pan chciałby zmienić kod, to można wezwać serwisanta i on zmieni kod (koszt pracy serwisanta 300,00 zł godzina).