2017-08-07, 22:04
Hej fafik1979.
Małe pytanie. Od dzisiaj mamy nowego administratora.
Czy jest do niego jakiś kontakt?? (mail, telefon, osoba dedykowana??)
Kolejne pytanie. Czy nowy admin otrzyma również wszystkie zgłoszenia usterek/awarii i innych rzeczy z PUMAZu? Nie chce po raz kolejny wysyłać maili że żarówka przepalona, wiatrak spalony, kapie z rury itd.
Następne ważne pytanie. Zbliża się okres opłacania czynszu. Jak to zostanie rozwiązane?? Zakładam że pojawią się nowe numery kont, ale kiedy i w jaki sposób dostaniemy info??
Ps. Może by tak założyć oddzielny wątek na forum, gdzie sprawy administracyjne i komunikaty będą wrzucane/dyskutowane?? Co by nie było łatwiej jest zerknąć na forum.
Dzięki za odpowiedzi i twój trud.
Pozdrawiam
Patryk
Małe pytanie. Od dzisiaj mamy nowego administratora.
Czy jest do niego jakiś kontakt?? (mail, telefon, osoba dedykowana??)
Kolejne pytanie. Czy nowy admin otrzyma również wszystkie zgłoszenia usterek/awarii i innych rzeczy z PUMAZu? Nie chce po raz kolejny wysyłać maili że żarówka przepalona, wiatrak spalony, kapie z rury itd.
Następne ważne pytanie. Zbliża się okres opłacania czynszu. Jak to zostanie rozwiązane?? Zakładam że pojawią się nowe numery kont, ale kiedy i w jaki sposób dostaniemy info??
Ps. Może by tak założyć oddzielny wątek na forum, gdzie sprawy administracyjne i komunikaty będą wrzucane/dyskutowane?? Co by nie było łatwiej jest zerknąć na forum.
Dzięki za odpowiedzi i twój trud.
Pozdrawiam
Patryk