2017-08-07, 22:57
Cytat:Czy jest do niego jakiś kontakt?? (mail, telefon, osoba dedykowana??)Tak dzisiaj na klatkach lub windach i w gablotach zostało rozwieszone info z numerami do kontaktu.
Cytat:Czy nowy admin otrzyma również wszystkie zgłoszenia usterek/awarii i innych rzeczy z PUMAZu? Nie chce po raz kolejny wysyłać maili że żarówka przepalona, wiatrak spalony, kapie z rury itd.to co będziemy mogli przekażemy i już część przekazaliśmy głównie palące sprawy. Na wszelki wypadek jeśli macie jakieś inne zgłoszenia które nie zostały do tej pory rozwiązane to zgłaszajcie. Mamy mieć swojego CRMa do zgłaszania usterek gdzie będzie można śledzić status realizacji.
Cytat:Zbliża się okres opłacania czynszu. Jak to zostanie rozwiązane?? Zakładam że pojawią się nowe numery kont, ale kiedy i w jaki sposób dostaniemy info??Nic się nie zmienia. Zarząd już jakiś czas temu odciął bezośredni dostęp Pumazowi do konta w obawie przed swobodnym dysponowaniem kasy ( każdy przelew wprowadza administrator a zarząd je akceptuje i stoimy na stanowisku że tak powinno zostać ). Rachunek i naliczenia bez zmian także płacimy jakby się nic nie stało
Cytat:Może by tak założyć oddzielny wątek na forum, gdzie sprawy administracyjne i komunikaty będą wrzucane/dyskutowane?? Co by nie było łatwiej jest zerknąć na forumdo uzgodnienia z adminem choć z tego co przekonywali to ichniejszy system będzie bardziej wydajny a mieszkańcy powinni mieć możliwość ponarzekania w swoim gronie ale niczego nie wykluczam