2020-05-10, 15:16
Kontaktowałem się z nowym administratorem mailowo i telefonicznie, celem uzyskania dostępu do ich platformy informacyjnej dla mieszkańców, ale do końca maja czekają na wszystkie dokumenty od wcześniejszego administratora, i dopiero wtedy mam otrzymać login i instrukcje do logowania.
Szczególnie mnie interesowało czy zmienił się numer rachunku bankowego do opłat czynszowych, gdyż przelew wykonany na stary rachunek wykonany w marcu, został mi zwrócony -co ciekawe-z konta Atalu.
Napisałem tez na kontakt do ich księgowości ale puki co bez odpowiedzi, co z tym numerem rachunku.
Dajcie znać czy ktoś miał podobną sytuację.
Szczególnie mnie interesowało czy zmienił się numer rachunku bankowego do opłat czynszowych, gdyż przelew wykonany na stary rachunek wykonany w marcu, został mi zwrócony -co ciekawe-z konta Atalu.
Napisałem tez na kontakt do ich księgowości ale puki co bez odpowiedzi, co z tym numerem rachunku.
Dajcie znać czy ktoś miał podobną sytuację.