(2012-02-26, 23:22)dawids napisał(a): ostatnio w sobotę był serwis shindlera i zmieniali softy w windach tak żeby nie zjeżdżały zawsze na -2 jak nie ma ruchu tylko żeby zostawały tam gdzie się zatrzymały. Może coś nagrzebali panowie. w P6a także zniknęło 1 piętro...:/
No niestety ale kliknąć się nie da a podczas jazdy zamiast 1 wyświetla się magiczne 01 , może aby zatrzymać się na piętrze 1 trzeba jakieś tajne kody wpisać lub jakiś rytuał odprawić ?
(2012-02-27, 17:13)Noon napisał(a): No niestety ale kliknąć się nie da a podczas jazdy zamiast 1 wyświetla się magiczne 01 , może aby zatrzymać się na piętrze 1 trzeba jakieś tajne kody wpisać lub jakiś rytuał odprawić ?
(2012-02-27, 18:42)atomek napisał(a): w CD Action może podali...
Podali, 502xxxxx7 (wtajemniczeni "gracze" pewnie go znają) , podobno działa też w P6a ... u mnie zadziałał i 1 wróciło do łask ... no to do następnej awarii ...
(2012-02-28, 13:24)Noon napisał(a): Podali, 502xxxxx7 (wtajemniczeni "gracze" pewnie go znają) , podobno działa też w P6a ... u mnie zadziałał i 1 wróciło do łask ... no to do następnej awarii ...
Ninja wjeżdżali dziś o 8.22 przez główną bramę. Zostali zauważeni w swoim białym ninjmobilu.
(2012-02-22, 14:08)rachwal napisał(a): Przygotowałem mały set zdjęć...
piekna galeria...
mieszkanie w ciagu roku straci 10% wartosci, kiepska inwestycja.
Chyba ktos powinien zaczac myslec o wyciagnieciu konsekwencji od Atalu.
Pozew zbiorowy to nie jest takie SF jakie sie wydaje - moze to jedyna droga zanim skonczy sie magiczny termin gwarancji i rekojmi.
Dorazne naprawy kiepskiej izolacji pozwola nam przetrwac do konca tych 2 lat, potem developer bedzie mial to gdzies i zostaniemy z przyslowiowym 'palcem'.
Ktos pisal o grzybie i ma zupelna racje -z malym zastrzezeniem- nie jest TRUDNO go usunac- to jest NIEMOZLIWE (nie zostalo tez powiedziane ze zamieszkiwanie w zagrzybionych murach grozi chorobami smiertelnymi , wtym rakiem).
@atomek: czy zarzad moglby na zebraniu zaproponowac projekt jakichs rozwiazan dlugoterminowych (trzeba wymoc na atalu permanentne usuniecie usterek- tj przyczyn, czyli izolacji od wod gruntowych i nieszczelnoscji- kiepskiego wykonania - instalacji hydrotechnicznej)
Nie sadze zeby dla milanez kwestia sformuowania pozwu zbiorowego byla czarna magia- prosze, omowcie ta kwestie w gronie zarzadu. to ważne
Witam,
Przesyłam zdjęcie nienaprawionego już od ponad 1,5 roku progu w drzwiach wejściowych (wewnętrznych) do klatki schodowej przy Hubskiej 78. Usterka ta była już wielokrotnie zgłaszana, ale naprawy nadal nie ma.
(2012-03-26, 21:49)gutierrezzzz napisał(a): Nie sadze zeby dla milanez kwestia sformuowania pozwu zbiorowego byla czarna magia- prosze, omowcie ta kwestie w gronie zarzadu. to ważne
Nie jestem w zarządzie i nie jestem prawnikiem z wykształcenia
(2012-03-27, 18:37)milanez napisał(a): Nie jestem w zarządzie i nie jestem prawnikiem z wykształcenia
Przepraszam, moj błąd - niewłaściwie Cię skojażyłem z prawniczką w naszym Zarządzie. Chodziło mi o nią, może mogłaby pomóc w tej sprawie.
Jestem laikiem, ale zacząłbym od zlecenia ekspertyzy w SEP'ie (siedziba w budynku NOT). Po rozłzeniu na mieszkancow wyjdzie niewielka kwota jednostkowa - a ile mozna zaoszczedzic
A czy Zarząd ma gdzieś spisaną listę wszystkich zgłaszanych usterek, wad, niedoróbek itp? Wyobrażam to sobie jako listę, na której jest data zgłoszenia, co jest zgłaszane i termin (lub jego brak) realizacji. Byłby to niezły argument przetargowy, również w sądzie. Czy jest dokumentacja czego dotyczy gwarancja, jaka konkretnie firma jest odpowiedzialna za usunięcie wady i kiedy mijają terminy?
(2012-03-27, 19:16)milanez napisał(a): A czy Zarząd ma gdzieś spisaną listę wszystkich zgłaszanych usterek, wad, niedoróbek itp? Wyobrażam to sobie jako listę, na której jest data zgłoszenia, co jest zgłaszane i termin (lub jego brak) realizacji. Byłby to niezły argument przetargowy, również w sądzie. Czy jest dokumentacja czego dotyczy gwarancja, jaka konkretnie firma jest odpowiedzialna za usunięcie wady i kiedy mijają terminy?
Już tłumaczę. PUMAZ zrobił piękną grubą kolorową książkę z wszystkimi usterkami. Ich liczba jest wykazana na sprawozdaniu, które otrzymałeś razem z zawiadomieniem o zebraniu (nie mam go pod ręką). ATAL był wielokrotnie napominany za opieszałość w naprawach, ze strony Wspólnoty były wyznaczane terminy, po których Wspólnota zatrudnia firmę do napraw, a ATAL zostaje obciążony kosztami. Dopiero po tym ruchu ATAL przystąpił do usuwania szkód.
Jeśli chodzi i terminy, to zgłoszenie usterki jest równoznaczne z terminem gwarancyjnym. To, co naprawią muszą objąć odrębną gwarancją.
fizycznie nie mozliwe,
chyba ze zrobicie telekonferencje przez net-meeting to bym poglosował z Koeln- niestety za 2 tyg mam deadline dla V408 i nie moge sobie pozwolic na chocby godzine urlopu
niestety, na TO zebranie juz bylo za pozno cokolwiek zrobic, korespondencje otrzymuje ze sporym opoznieniem, zona przywozi jak jedzie do mnie do niemiec, moze gdyby ktos wspomnial na forum wczesniej o terminie zebrania, to cosbym wykombinowal. no a z kolei małżowinka zawsze pracuje w tych godzinach...
Niech ktos lepiej napisze co przynioslo Zebranie. pliz, na privie, czy na Hydeparku...
Mam nadzieję, że teraz uchwalimy fundusz remontowy, zebranie było ciekawe ale nie obyło się bez odbijania piłeczki Atal kontra zarząd. Koniec końców zebranie nadal trwa, ja już wymiękłam ale zagłosowałam na co trzeba. Myślę jednak, że zebranie raz w roku to za mało jak na ilość problemów poruszanych dzisiaj, są kwestie któe potrzebuję naprawdę długiej rozmowy.
No stanowczo sie z Toba zgadzam. Oraz oczywiscie legalizacja/formalizacja tego forum.
zona mi wlasnie powiedziala ze pismo o zebraniu przyszlo dopiero tydzien temu. Jesli chcemy zeby wszyscy sie zjawili to jak mozna dawac info z tak niewielkim wyprzedzeniem?
wspomne tylko ze bilet lotniczy kosztuje mnie 25 euro bookujac miesiac wczesniej, a juz 200 tydzien przed