2012-11-21, 23:19
Mam podobny proeblem, kaloryfery i ciepła woda to jakaś kpina... Byli u mnie panowie z TAH w zeszłym tyg. - 2 dni było ok., a w tej chwili znowu ogrzewanie żyje swoim życiem, niekoniecznie wg mojego życzenia. Ale do sedna sprawy. Próbowałem ponownie zgłosić to bezpośrednio do TAH, jednak pan przy telefonie mnie dosłownie spławił i kazał zgłaszać zarządcy. No a tu jak wiemy, pojawia się problem kontaktów mejlowych. Czy może jednak komuś udało się coś załątwić mejlem??? Jeśli tak, to w jakim czsie?
No chyba, że rzeczywiście polecacie tylko tel. się kontaktować, choć z tym mam problem, bo wole mieć potwierdzenie, że zgłaszałem... ;/ Więc?
No chyba, że rzeczywiście polecacie tylko tel. się kontaktować, choć z tym mam problem, bo wole mieć potwierdzenie, że zgłaszałem... ;/ Więc?