2012-11-22, 22:24
Podsumuje moja dzisiejszą interwencję w sprawie wody w garażu.
1. Telefon do Pumaz z zapytanie kiedy usterka będzie naprawiona.
odp: Wie Pan co my już nie mamy siły usterka została zgłoszona do Atal ale nie mamy informacji kiedy zostanie naprawiona. Proszę dzwonić do Atalu.
2. Telefon do Atalu prośba o kontakt z Pania z budowy. Pani odp. nie jest w stanie powiedzieć kiedy usterka zostanie naprawiona.
Moje wnioski:
W tym miesiący zamieszam od kwoty czynszu odliczyć wynagrodzenie administratora oraz garażu.
Nie wiem jak dla was ale dla mnie robi się to już wkur............ nie mówiąc słowem o postępowaniu Atalu oraz Pumaz.
1. Telefon do Pumaz z zapytanie kiedy usterka będzie naprawiona.
odp: Wie Pan co my już nie mamy siły usterka została zgłoszona do Atal ale nie mamy informacji kiedy zostanie naprawiona. Proszę dzwonić do Atalu.
2. Telefon do Atalu prośba o kontakt z Pania z budowy. Pani odp. nie jest w stanie powiedzieć kiedy usterka zostanie naprawiona.
Moje wnioski:
W tym miesiący zamieszam od kwoty czynszu odliczyć wynagrodzenie administratora oraz garażu.
Nie wiem jak dla was ale dla mnie robi się to już wkur............ nie mówiąc słowem o postępowaniu Atalu oraz Pumaz.