Wygaszamy forum pod tym adresem, ale jest grupa na Facebook:

https://www.facebook.com/groups/osiedle.mieszczanskie.wroclaw

Zapraszam!

Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Zgłaszanie usterek do administracji budynku PUMAZ
#1
Sprawdźmy czas reakcji PUMAZu na zgłoszenie usterki:
- zgłoszenie usterki drzwi w mojej klatce, piątek 11.02 wieczorem (przed weekendem, czyli się nie liczy)
- potwierdzenie odbioru 14.02, obietnica wysłania konserwatora
- 14.02 klamka przy drzwiach odpadła Smile

Drzwi odkąd pamiętam nie działają czyli gdzieś od grudnia 2010 ...

Taki se dzienniczek tutaj zrobię! Jak ktoś ma jakąś sprawę to też może sobie tutaj swój dzienniczek założyć Wink
Zarząd nic nie robi tylko przeszkadza!11jeden
Odpowiedz
#2
Nie wiem która to klatka (nr) ale Hubska 68 -> często nie działa panel windy na parterze i trzeba zejść piętro niżej aby wejść do windy.
Odpowiedz
#3
Status update: nowa klamka już do nas jedzie (15.02).

Przy okazji dowiedziałem się, że to już czwarta urwana na osiedlu.
Zarząd nic nie robi tylko przeszkadza!11jeden
Odpowiedz
#4
(2011-02-15, 08:06)rachwal napisał(a): Status update: nowa klamka już do nas jedzie (15.02).

Przy okazji dowiedziałem się, że to już czwarta urwana na osiedlu.

Jak mi odpadła, to wziąłem imbus i przykręciłem Wink
rachwal do zarządu!!!111
Odpowiedz
#5
Ta jest ułamana, zresztą dziś już nie ma czego przykręcać bo wyparowała ...
Zarząd nic nie robi tylko przeszkadza!11jeden
Odpowiedz
#6
Uwaga, 16.2, mamy klamkę, ale zamek jak nie działał tak nie działa.
Zarząd nic nie robi tylko przeszkadza!11jeden
Odpowiedz
#7
(2011-02-16, 21:44)rachwal napisał(a): Uwaga, 16.2, mamy klamkę, ale zamek jak nie działał tak nie działa.

W drzwiach wejściowych do K11 zamek też nie działa - w zasadzie odkąd pamiętam [czyli od maja 2010 Smile]. Widocznie ten typ drzwi tak ma Wink
Odpowiedz
#8
U mnie też "od zawsze", ale będę dziennie pisał do nich, aż coś z tym zrobią Smile
Zarząd nic nie robi tylko przeszkadza!11jeden
Odpowiedz
#9
(2011-02-17, 16:26)godfather napisał(a):
(2011-02-16, 21:44)rachwal napisał(a): Uwaga, 16.2, mamy klamkę, ale zamek jak nie działał tak nie działa.

W drzwiach wejściowych do K11 zamek też nie działa - w zasadzie odkąd pamiętam [czyli od maja 2010 Smile]. Widocznie ten typ drzwi tak ma Wink

A Godfather, skad wiesz o K11 jak jesteś K6? Tongue
rachwal do zarządu!!!111
Odpowiedz
#10
Uuuu czuję, że lipa będzie, dwa dni bez feedbacku od pani Ani Big Grin
Zarząd nic nie robi tylko przeszkadza!11jeden
Odpowiedz
#11
(2011-02-16, 21:44)rachwal napisał(a): A Godfather, skad wiesz o K11 jak jesteś K6? Tongue

A bo mnie zmylili, o K6 mi chodzilo Smile
Odpowiedz
#12
godfather źle zacytował, ja się nie czepiam Tongue

Pani Ania mnie zlewa ... muszę interweniować Wink
Zarząd nic nie robi tylko przeszkadza!11jeden
Odpowiedz
#13
24.02 "naprawili" zamek, ale gościom to chyba będę musiał osobiście drzwi otwierać jako, że otwieranie na kod nie działa (domofon mniemam działa tak samo) Smile
Zarząd nic nie robi tylko przeszkadza!11jeden
Odpowiedz
#14
14 dni i "naprawiłem drzwi" z K4, jestem z siebie dumny Big Grin

Komuś jeszcze naprawić?
Zarząd nic nie robi tylko przeszkadza!11jeden
Odpowiedz
#15
mm... jak naprawiłeś? Tongue co konkretnie?
rachwal do zarządu!!!111
Odpowiedz
#16
"Naprawiłem" mailami do Pumaz'u Smile

Odkąd się wprowadziłem zamek był wciśnięty, przez co każdy mógł sobie wchodzić kiedy chciał.
Zarząd nic nie robi tylko przeszkadza!11jeden
Odpowiedz
#17
aaaaaaaaaaaa, no to to, to oni to naprawia ale ktos ma na to sposob zeby to popsuc Wink
rachwal do zarządu!!!111
Odpowiedz
#18
To tego kogoś też znajdę Smile
Zarząd nic nie robi tylko przeszkadza!11jeden
Odpowiedz
#19
Może zamiast tylko zgłaszać i czekać na odzew, żądać zwyczajnie korekty faktur?
Nie możemy być obciążani kiedy usługa jest nie wykonywana lub nienależycie wykonywana.
Ja zawsze informuję, które pozycje faktury będą podlegały zmniejszeniu+odpowiednio wynagrodzenie administratora, w przypadku kiedy prawidłowy stan rzeczy nie zostanie przywrócony. Skutkuje-czekam od 1 do 3 dni na reakcję Pumazu.
Odpowiedz
#20
Co do usterek ..to czy wszyscy mają już usunięte te zgłoszone przy odbiorze mieszkania ? bo z tego co pamiętam to do końca sierpnia mają być usunięte ... i pytanie jeśli nie to co po tym terminie rekompensata finansowa ? Wink
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 5 gości